tisdag 31 maj 2011

Ett par timmar...

alldeles ensam på stan igår resulterade i provning av diverse plagg. Hittade inget jag riktigt föll för eller som satt riktigt bra. Sedan är man ju lite tråkig, jag skulle behöva ett riktigt bra smakråd med mig någon gång, annars köper jag bara liknande kläder som jag redan har.

Hittade dock en del till Willes födelsedag: 1 AC/DC t-shirt, 1 barbapapa t-shirt, strumpor, en DUPLO polismotorcykel, en brandbil med ljud och ljus förstås, en liiiten postbil, en buss, en långtradare med en grävskopa på släpet, ritblock, stora kritor och ngn. sorts "Målarpinnar" med en svamp fylld med färg som man ska doppa i vatten och måla med (lämpligtvis utförs aktiviteten utomhus på sommaren när han kan klä av sig före målandet). Sedan hade jag ju en Spöket Laban bok i skåpet också och lite mer kläder (Gulp, vadå klädgalen? Jag?).

Vi har släktkalaset på torsdag, jag har inte bakat ett skit och imorgon stänger jag. Men lite ska jag väl hinna med och så får jag nog sponsra Ica lite också. Det funkar ju det med.

Inga kommentarer: