onsdag 1 juni 2011

Långledig...

hela 5 dagars ledighet vankas. Gubben jobbar iofs 4 av dagarna, men sånt är livet. Vi tänker vara lite busiga och fira Wille vi också imorgon. Ebba har gjort en STOR chokladboll som han ska få till frukosten och jag ska strax gå ner i källaren och slå in paketen.Det är ju klart att Leif ska få vara med vid presentutdelningen, jag hoppas ju att övriga familjen sover när han åker till jobbet strax före kl. 6 på lördag morgon då Wille fyller år på riktigt.

Så imorgon hoppas jag på strålande sol då vi ska ha tårtkalas ute på altanen. Dagen till ära har jag köpt ballonger med Rorri Racerbil på, det enda program han orkar se 10 minuter av på datorn. Ångrar lite att jag inte köpte Rorrifilmen jag såg på Åhlens, men det kommer väl ett tillfälle för det sedan också =)Jag har ju tänkt ta barnen med mig på bussen ngn. dag i juni medan jag har kvar på månadskortet - W lär bli salig av att åka buss.

Inga kommentarer: