onsdag 11 maj 2011

Huvudvärken from hell...

har äntligen börjat släppa. Jag hade så ont att jag mådde illa i bussen på vägen hem. Nu har jag druckit massor med vatten och tagit ipren så det har börjat lätta. Jag dricker alldeles för lite i dessa koka vatten tider + att jag hade svårt att somna igår, ligger och tänker alldeles för mycket. På alla träffar, grillfester, avslutningar både för mina barn och på jobbet, träningar, matcher, att L börjar jobba, att vi saknar förvaring i sovrummet, att vi borde byta sänggavel, att jag borde börja baka till Albins kalas, att presenterna inte är klara och han fyller den 21:a, att W´s presenter också borde införskaffas, att färgen anländer idag osv...

Beställde två höga smala vita BILLY hyllor med dörrar och en låg vit bred hylla att ha mellan de höga så det blir som en hel förvaringsvägg mitt emot sängen. Det är ju två veckors leverans så fram till dess har vi massor med prylar i kassar. Det ser för taskigt ut, jag hatar oreda men det är bara att bita ihop och räkna ner dagarna till leverans. Allt detta + lite till gjorde att jag bestämde mig för att avboka Me and I partyt. Jag hinner inte med - men det kommer ju bättre tider, när saker och ting är bortgjorda och på sin plats.

Inga kommentarer: