fredag 13 maj 2011

Imorgon...

hoppas jag att vädergudarna är på vår sida för då ska det målas på Tjärnvägen. Jag och barnen planerar att dra till en lekpark och packa mellis med oss. Penslarna kostade ju 230:- styck så vi blev snåla och har inte ens dubbel uppsättning så Leif får kämpa själv imorgon. I ett svagt ögonblick tog jag på mig att måla staketen, men det kommer nog sist.

Molngardinerna anlände idag och Jessica hade rätt, shit så fint det blev. Jag ska verkligen försöka få tummen ur och ta lite bilder i helgen. Väntar nu bara på alfabetspostern och den bör anlända i början av nästa vecka =)och så blev jag förstås sjukt sugen på ett matchande påslakanset i blått. Kanske en passande födelsedagspresent. Nu är W på väg i säng och sedan blir det fredagsmys för hela slanten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det vet du!

Absolut ett påslakanset i samma, det har min W också! Matchningsskadad eller vad?! ;)

Johanna sa...

Jessica: Ha ha ha. Jo, du - det är klart det ska matcha =) Känner jag mig själv så har jag klickat hem ett påslakanset inom de närmaste dagarna...;P Är faktiskt sugen på de där tripp, trapp,trull förvaringsboxarna med moln också.