fredag 15 juli 2011

Kolla här vad mister handyman har fixat...



han har byggt huvudgaveln till sin fru med LED-belysning som en bonus. Den syns inte så mycket på den här bilden men ni kanske kan föreställa er den med lite mörker runt om. Nu ser ni också hur minilitet sovrum vi har, men mer behövs faktiskt inte.



På väggen mittemot har vi TV-n (ja jag vet att man inte ska ha TV i sovrummet men det är ju så skönt att ligga i sängen och glo). I Billy hyllorna har vi dels lite underkläder och diverse annat så som tomma CD-skivor, skrivare, papper osv...



Här ser ni det fina väggordet, nu är det bara mitt lull lull som fattas. De svarta ljuslyktorna står nu på huvudgaveln, en stadssiluett och klara ljusslyktor ska fixas till översta tavellisten. På andra långsidan har vi en lång vit hylla, där tänker jag mig bokstäverna kärlek i svart, en svart uggleljuslykta och något annat kul. Under den hyllan ska jag göra bokstäverna L&J i svart dekorplast. Men det kommer så småningom.

Inga kommentarer: