onsdag 10 augusti 2011

Inget slutgiltigt besked ännu...

angående den där hemlisen men som sagt blir det så, får ni veta. Annars har jag jobbat - är mycket stolt över att jag hoppade på cykeln strax före 05.00 i tisdags och cyklade från Skelleftehamn till Getberget. Det gick riktigt bra fast det kändes lite i framsidan av låren under hela den dagen. I morse gick jag en runda på drygt 45 minuter före jag hoppade på bussen. Vaknade tidigt i morse eftersom jag somnade tidigt kvällen före =)

Torsdag & fredag har vi planering, kurs m.m på jobbet så den andra avdelningen tar hand om de barn som är där. Vi passade alla barn igår och idag. Det är en stor fördel med en tvåavdelningsförskola när man kan hjälpas åt på så vis...

Sedan är jag ju ledig igen i en vecka och två dagar, det känns bra...

Inga kommentarer: