lördag 13 augusti 2011

Oh my god...

vi tog en skolstartsshoppingrunda idag, men Skellefteå gjorde mig besviken. Vi kom hem med två 3-pack fingervantar (1 till A & 1 till E) en rutig skjorta till A och en helsvart typ. skaljacka till A. jag hade ju tänkt mig massor med fina fynd men det vi hittade var alltid fel storlek eller fel färg. Så nu har jag gjort en helt sinnessjukt stor beställning från lindex shoponline, jag orkar inte ens lägga upp bilder från deras hemsida men så här blev det:

Till A (grabben som just fått byxförrådet kraftigt decimerat) en randig collegetröja (petrol/grön), en tröja i turkost/marint som sitter ihop så det ser ut som en t-shirt & en långärmad med tryck fram- lite text och ett par hörlurar, ett par blå jeans, ett par svarta jeans, ett par boxers.

Till E: 1 par jeansleggings (hon nötte sönder sina förra), ett par svarta leggings med dragkedja i benslut i lite kraftigare tyg, 2 par trosor, en långärmad randig tunika/klänning i mörklila o svart med dragsko i midjan.

Till W (sölgrisen): ett par gröna mjukbyxor med svarta stjärnor på knäna, ett par marinblå och ett par petrolblå velourmysbyxor, en blå tröja med två lastbilar på, en svart tröja med massor av färgglada monster...

Det som saknas nu är ett regnställ till A och det tänker jag beställa från Stadium (fraktfritt) men inte just idag vi får vackert vänta in barnbidraget först. Jag tror fasen att jag bara ska nätshoppa hädanefter det är både enklare, spar tid och utbudet känns större. Så skönt att bara gå in på Lindex på Solbacken och hämta sitt paket. Ica maxi besöker vi ju minst 1 gång /vecka.

Inga kommentarer: