tisdag 30 augusti 2011

Nu snurrar ekorrhjulet...

L lämnade W vid halv sju imorse och jag hämtade honom prick 2. Imorgon har vi sovmorgon men då är han på förskolan till drygt 20 över fyra istället. Det här vardagslivet har ju funkat förut men det känns att vi inte är riktigt varma ikläderna ännu. Jag har varit trött efter en tidig öppning på jobbet, huset såg ut som ett skithål (ok, jag överdriver) så jag städade i ilskan när jag lagt W som absolut skulle sova med mamma idag. Har även övetygat L om den där vita förvaringsbänken till hallen, med svarta lådor och svart sittdyna uppepå. Nåja, nu är huset rent, jag har duschat och känner mig snällare. Väntar på Ghost Whisperer som börjar kl. 22 och ska göra mig en kopp thé tills dess.

På måndag (eller förresten fleeeera veckor framöver)ska Ebba till fritids, både före och efter skolan (förutom när jag har sovmorgon förstås), hon är bara så lycklig. Undrar om hon är lika lycklig när hon blir väckt strax efter kl. 6 moahaha. varken Ebba eller Albin har fått någon ordning på dygnet ännu men det kommer väl hoppas jag.

Inga kommentarer: