onsdag 31 augusti 2011

höstmys...



En sådan här fin ljusstake dimper snart ner på vårt lokala postkontor. Den tänker jag ha i TV-rummet. Jag är också sugen på nya gardiner. De jag spanat in tidigare skulle inte komma förrän i december någon gång och då är det ju julgardiner som gäller så nu har jag letat runt efter ngt. annat. jag tänker ha kvar mina svarta på övervåningen och istället mysa till det där nere med lite nya kuddöverdrag och nya gardiner funderar på att antingen sy av detta tyg...



eller köpa dessa färdiga med lite gröna blad, liten bild så det är väl svårt att se kan jag tänka mig. Hittade också ett par andra med björkstammar och gröna löv, men jag vet inte. SUCK! När ska jag hinna gå på stan? Eller när ska jag hinna sy?



Alla tyger och gardiner är i alla fall från Åhlens.

Inga kommentarer: