fredag 2 september 2011

Världens bästa mormor...

och nu menar jag min mamma/mina barns mormor ska leka lite med Wille imorgon medan vi andra (möjligen inte Albin men jag ska försöka tjata med honom ha ha) åker och tömmer släpen (full med grenar från rönnen vi fick slakta, den skymde parabolens sändning och snart börjar hockeyn), handlar mat på maxi och sedan gör en snabbvisit på Asplunds Kids och Stadium. Ebba vill ha en lurvfleece och en vinterjacka med fuskpälskrage (den är jättefin lägger ut en bild senare) och Albin behöver också en vinterjacka + täckbyxor. Vinterskorna får vänta till slutet av september eller barnbidraget. Wille har ju redan både overall och täckdress och jag undrar banne mig om inte skorna funkar också, hans fötter har stannat av lite i växten nu och de var ganska stora förra säsongen.

Nu ska det ätas smågodis och ses nyaste Irene Huss...

Inga kommentarer: