fredag 19 augusti 2011

Panduro...

katalogen damp ner i postlådan för några dagar sedan och igår hade jag sååå tråkigt så jag satte mig och bläddrade i den. Hittade faktiskt en del kul, fina presentpapper på 10 meters rulle istället för de där pyttiga rullarna man köper på matvaruhusen och liknande. Fanns bland annat ett bedårande med ugglor på i lila, turkost och grönt och om man tänker jul så spanade jag in enfärgade i rött och natur och ett rött med vita prickar. Massor med roliga snören, matta, blanka, glittriga you name it. Kanske jag får till snygga färgmatchade paket i år.

Det fanns också ett "trådhjärta" eller vad man ska kalla det med små öglor där man kan fästa julkorten - ett sådant ska definitivt få hänga i vår hall till jul. Ett par vita änglavingar kanske också ska få sin plats på dören till klädförvaringen i vårt sovrum. Alla lär ju tro att de är mina =).Panduros sida går så segt idag så jag orkar inte leta upp några bilder, eller lägga någon beställning. Det får bli en annan dag.

Diverse roliga pysselgrejer finns ju också, både paket med julpynt som vi kan göra tillsammans (bl.a snygga snöflingor med vita pärlor till granen) och passande julklappar till den pyssliga åttaåringen och Wille ska nog få sig en lämplig barnsax, han vill helst låna min kökssax...

Inga kommentarer: