onsdag 14 september 2011

Dessa rubriker..

det är inte alltid det lättaste att komma på något roligt att skriva som rubrik. Särskilt inte om man som jag svamlar på om lite av det mesta. Sprang en runda idag också, jag tänker inte låta det fallera den här gången då jag vet hur mycket jag vinner på det. Fördelen med löpningen är ju att jag inte behöver passa några tider utan jag tar tillfället i akt när det kommer under den kväll då jag planerat att springa. Idag tog jag en lite annan runda och sprang dryga 24 minuter fast det var fler backar den här vändan.

Jag funderar på att skaffa mig någon form av distansmätare/tidtagarur. Kanske i form av en klocka? jag ska kolla runt lite på nätet och i diverse butiker under lördagen så får vi se om jag hittar något. Det skulle vara lite kul att på så sätt kunna se sina förbättringar, hur långt man sprungit, tävla lite med sig själv och så vidare. Möjligheten finns ju att använda diverse appar på mobilen men man kan ju inte hålla på och tjuvkika på den om man har den i armficka som man kan göra med en klocka på armen.

Inga kommentarer: