söndag 18 september 2011

Visst ser jag proffsig ut...



här var jag på väg ut på veckans tredje löprunda vid 18.30 snåret. Jag fyndade på Team Sportia i lördags, de hade rea på en del löparkläder så löpartightsen var nedsatta men jackan var till fullpris. Det är en R90 jacka från Dobsom med avtagbara ärmar (fast man kan ju inte gärna ta av dem när man är ute och kutar ska man springa och hålla i dem då?) fast de kanske ryms i sidofickorna? Hur som helst den är ju vind-& vattentät, andas, tunn och lätt och jag höll mig ändå varm i den och perfekt för mig som alltid glömmer reflexvästen=).

Med ett underställ under ska den nog funka även i vinter faktiskt. Fick en ny liten smidig MP3 spelare av L också som jag hade i jackfickan. Springer lite olika rundor beroende på dagens humör men joggar i omkring 25 minuter varje gång. Avslutade med att göra 3 vanliga "plankor" och en sned på varje sida, sedan orkade jag bara med futtiga 10 armhävningar. Shit, vad jobbigt det är ...

2 kommentarer:

Lola sa...

Va duktig du är!!!

Johanna sa...

Lola: Tack!!!