onsdag 28 september 2011

Redan onsdag kväll...

trots att det här är en "monstervecka" så rullar dagarna på fort. Vi har haft en kvällsträff, imorgon har jag en seeen stängning och på fredag kväll är det klädbytardagsjobb. Jag passade på att springa en runda idag för sedan vet jag inte om jag hinner förrän på lördag eftermiddag, jag lär väl knappast orka på fredag kväll.

Jag har bokat in en egoresa till IKEA den 12:e november och jag längtar redan. Det ska bli så skönt att få hem dörrarna till de där bokhyllorna som står i matrummet och självklart slinker det säkert med en del annat. Det är ju lite roligare att gå på IKEA utan barn, med en massa likasinnade och titta ordenligt även på glas, köksprylar, tyger, julsaker, presentpapper osv. Sådant som i alla fall min make inte är så intresserad av. Så nu får jag stoppa undan lite extra till detta medan jag längtar.

Det enda som känns lite jobbigt är att vi planerat in vår julshopparhotellnatt i Luleå lördagen före. Det är inte kul att vara borta för mycket från barnen när man dessutom jobbar heltid men å andra sidan hoppas jag på en del ledighet under novemberlovet så då kanske det kompenserar upp det hela =). Sedan om julklappsinköpen är klara för utom ev. webhandel efter detta så får jag ju ruskigt med tid att mysa på hemma, baka, laga mat osv. Smart va´?

Inga kommentarer: