söndag 25 september 2011

Har kämpat på...

med löpningen och idag använde jag runkeeper famförallt för att mäta sträckan. Jag sprang 3,99 km idag på ganska precis en halvtimme. Inte speciellt snabbt men jag är glad ändå. For det första så är det ju bara typ. sjätte löppasset sedan nystarten och dessutom så trodde jag nog att det var bara 3,5 km.

Måste nog skaffa mig en sådan där armficka bara till telefonen, sedan är ju frågan om man törs använda den när det blir kallare? Svärfar har tydligen en GPS-klocka som jag får låna om jag vill, synd bara att de förmodligen är svindyra annars vore det ju något att önska sig när man fyller år.

Hittade en stor pappkasse till med klädbytarkläder som jag förträngt igår när jag trodde att jag var klar. Men nu har jag märkt allt i den + vinterskorna så nu är jag klar på riktigt. Hoppas på en bra försäljning bara. Jag brukar tjäna mellan 1200-1700 kronor vilket ju är kanon. Jag tror dock inte på någon rekordförsäljning den här gången då jag inte har så jättemycket och det mesta säljer jag för typ. en tia men vinsten ska i alla fall som vanligt få gå till barnens vinterskor. Funderar på svarta Kuomaskor till Ebba fast frågan är vad hon tycker om det. Risken finns att hon tycker att de är fula alt. barnsliga fastän jag tycker att de är kanonbra skor. Vi får se, annars kör vi på ECCO kängor med kardborre istället kanske. Det brukar Albin också ha men han nöter dem jämt så mycket med sitt landhockeyspelande så oftast är de bara att kasta när vintern är över. Inget ärvande här inte =(.

Nu ska jag surfa in på pop och se om jag hittar några fynd har en rabatt som gäller till den sista.

Inga kommentarer: