onsdag 21 september 2011

Lite bloggtorka just nu...

jag gör liksom inte så mycket annat än jobbar eller är hemma med familjen. Sprang igår och det gick skitbra hade orkat säkert 10 minuter till, men nöjde mig med en halvtimme. Det är lite typiskt mig att vilja för mycket och gå ut för hårt och någon gång måste man väl lära sig att tänka efter. Idag är det vila och imorgon på´t igen =)...

Har märkt lite kläder till nästa helgs klädbytardag men nu nöjer jag mig för idag och så tar jag lite till imorgon så kanske jag hinner klart i tid för att gå igenom barnen garderober en sista vända också.

Var på en föreläsning idag och efter den hade jag en liten stund på mig på stan. jag hade spanat in tunnare ullunderställ på Lindex (i ett reklamblad), men givetvis fanns det inte i rätt storlekar och förresten inte till alla barnen heller. Kollade på nätet och där fanns det =) så nu har jag lagt en beställning och lyxade till det och betalade för att få det levererat ända till Bilisten. Det blev 2 fina pyjamasar (kanske den finaste blir en julklapp) + ett par trosor i favoritmodellen (hipsters som är lite bredare över rumpan)till E, 2 par ullunderställs långkalsonger, en ullunderställströja,ett par mjuka jeans och givetvis kunde jag inte heller motstå den bruna tröjan med polisbilar eller den blå tröjan med brandbilar till W.Jag införskaffade även Läckbergs nya bok Änglamakerskan så nu ska jag inta liggläge och läsa ett tag...

Inga kommentarer: