torsdag 20 oktober 2011

Borttappat...

om någon hittar min träningsmotivation någonstans så hör av er till mig... Just nu så känner jag mest för att ligga under täcket och glo på TV på kvällarna alternativt pyssla och fixa här hemma. Hyllan är på plats i Willes rum, jag har flyttat dit det mesta utom bilar och duplo som ska vräkas ner i backarna det får han hjälpa mig med imorgon för det lever ju om så hemskt. Sedan ska överhyllan bort och hålen spacklas igen + att det ska målas vitt där + bättras på ovanför sängen sedan smackar jag dit walliesarna på vit bakgrund (färg+spackel finns hemma vi får se vad jag hinner imorgon). Det blir fint och helt i hans smak. När han blir större är det bara att ta ner dem och byta till något coolare. men framförallt så ska vi börja tapetsera imorgon. Det blir kul. Under helgen kanske det dyker upp lite bilder...

Inga kommentarer: