söndag 30 oktober 2011

Fullt upp hela november...

men tiden går också fort när man har roligt =). Förutom jobb (och liite ledigt under novemberlovet)så är det en massa trevligheter på gång. På fredag ska jag äntligen klippa mig och på lördag åker L och jag till Luleå på julshopping. Självfallet blir det Toy´s `R us, Polarn o pyret, Lagerhaus, växtriket osv.. Jag hoppas också på att göra något fynd som kan passa till någon av de vuxna. Vi köper mest till våra egna barn men mina föräldrar, svärmor med man, svärfar med fru och min lillebror med fästmö brukar också få julklappar eftersom de alla köper till våra barn.

Helgen efter det dvs. den 12:e åker jag på en IKEA bussresa och shoppar lite till=)

Sedan kommer Leifs jourvecka då det blir lite lugnare (kanske jag tuvstartar förberedelserna med att byta gardiner i TV-rummet där ingen ser det för att hinna med) eftersom vi ska ut på festligheter den 26/11. Då är vi bjudna på L´s jobbs personalfest. Först mat och sedan hockey på Skelleftekraft Arena, det ska bli superkul och vips så är det första advent dagen efter.

Inga kommentarer: