lördag 29 oktober 2011

Hmm vi hade stora problem

med att komma på hur man höjde övre diskmaskinskorgen. Både L och jag var ordentligt sura. Sedan imorse provade L igen och tja, det var visst skitlätt så ja, nu rymmer jag alla mina tallrikar även zebratallrikarna =). För övrigt hade vi tidernas sjåigaste shoppingrunda idag.På Ica Maxi skulle jag bära W hela tiden helst + att han ville äta av det mesta innan vi betalat..hrmm. Därför tröstade jag mig själv med både ett julspecial nummer från Allt i hemmet och två förpackningar med ugglor att hänga i granen (i vitt & champagne)he he. Kollade in granutbudet och de hade en ganska fin variant faktiskt - vi får se om det blir affär så småningom eller om jag hittar ngt. bättre.

Sedan gick vi in på Lindex för W´s galonisar är för trånga för att dra utanpå overallen och tja, det vore ju inte så dumt om han hade det fram tills snön kommer. Overallen ser för jäklig ut. Inne på Lindex så sprang han som en dåre så jag fick hålla fast honom och bläddra bland storlekarna med en hand tills L hade lastat in matvarorna och flyttat bilen. Det blev BAMSE galonisar + BAMSE regnjacka, en mössa och ett par lilaglittriga ballerinaskor till vinterns fester till Ebba. När jag kom till kassan så hade de "handla för 400:- få 100:- i rabatt". Det gjorde ju inte ont och nu har han regnkläder som kommer att räcka nästa säsong också då jag tog 104.

Inga kommentarer: