fredag 28 oktober 2011

Snart dags för provdiskning i nya

svarta diskmaskinen. L ville bara ha hjälp av mig först att läsa i bruksanvisningen hur man fäster plåten som agerar sockel..typ..ni förstår säkert.För jag är ju smartare än han - smickraren där. Sedan är jag ju sjukt sugen på en ny spis (svart of course). På vår gamla måste man använda en kniv för att öppna ugnsluckan och så tycker jag att den börjar vara lite seg. Men tja, vi får se. Rullar det på så här bra med hans jobb så kanske det kan bli vår gemensamma julklapp till varandra. Förra året köpte vi en TV och lite småsaker till varandra.

Imorgon bitti blir det att starta frysboxen och sedan blir det storhandling på Ica Maxi. Det känns sjukt bra. Kanske jag t.om. ska baka lite imorgon, jag har visst ansvar för frökenfikat på jobbet nästa vecka =). Nu ska jag gå och undersöka om mina snygga Zebratallrikar ryms i den här snygga diskmaskinen.



medan L lägger i säng lillbuset.

Inga kommentarer: