tisdag 4 oktober 2011

Funderingar...

jag är lite sugen på att köpa en sådan här



EXPEDIT hylla från IKEA till W´s rum. Man har ju mycket tid att klura på när man är hemma och alla åtgärder som förbättrar är ju bra. Isåfall tänker jag mig att vi ställer den mot den här väggen.Där ryms den utan problem.



Sedan kompletterar jag med lite backar som ryms i hyllan (4 st kanske dvs. hela nedersta raden i hyllan). Sedan tar vi bort hyllan som sitter mellan TROFAST förvaringarna och ställer istället ihop dem mot den här korta väggstumpen som inte syns men är mellan det fula elementet som vi inte byggt något elementskydd till ännu och och fönstret som är till höger om det..



De blå TUBTRUGSEN som står där nu kan få stå under stora fönstret istället. Eller så ställer vi stolarna och bordet under stora fönstret och trugsen framför fulelementet, vi får se.Bilmattan är bara att flytta efter och bordet och trugsen är lättflyttade saker så man kan prova sig fram. Sedan vill jag göra en stor utrensning i hans rum också och ta bort lite tjoller som han aldrig använder. Det görs med fördel medan W och hans pappa är ute på gården =). Jag tror det kan bli riktigt bra och plats lär ju alltid behövas. Synd bara att det är så lääänge tills jag åker på IKEA.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Expedithyllan slukar en hel del grejer :) Vi har plastbackar i de fyra nedersta - lego i tre och så brio tågbanan i en. Perfekt!

Johanna sa...

Jessica:Det låter bra och jag verkar ha tänkt ut ett bra upplägg, precis som du=)