söndag 16 oktober 2011

jag längtar efter Willes hylla...

fy farao så det ser ut på hans rum. Det är iofs mitt fel men ändå. Travar med böcker, större fisher Price leksaker, lekmat osv...överallt på golvet. Tur han har stort rum så man kan fösa ihop det i ett hörn men ändå, det går liksom inte ens ta sig för ngt. vettigt därinne förrän hyllan och backarna anländer. Det kommer på torsdag kväll så antingen fredagkväll eller på lördag får jag strukturera upp därinne. Det kommer att bli så fint.

Vi hrm råkade köpa en fondtapet till hallen häromdagen också. Den var utgående och riktigt billig - vit med blomrankor i svart. Svår att beskriva men det kommer att bli jättefint mot svart golv och vita väggar och möbler. Tapetseringen får däremot vänta tills vi är klara inne hos Wille åtminstone, men innan jul åker den upp. Just det och så slog jag på stort och köpte en tröja idag till MIG själv, framsteg eller hur.

Inga kommentarer: