onsdag 28 december 2011

Kommer på mig själv

med att sitta och längta efter en löprunda. Det har än en gång gått allt för lång tid sen sist men jag har inte gett upp. Sitter och kollar runt på diverse löptillbehör, det känns som att man kan behöva ngn. form av broddar för att inte slå ihjäl sig. Det ska väl iofs komma mer snö men det kan ju aldrig skada att gardera sig, ett underställ behöver jag också. Jag har förhoppningar om att det finns på intersport så att L kan handla åt mig innan han går på jour nästa vecka så jag kan komma mig ut efter nyåsfirandet - för efter det är det slut på frosseriet och back to shape som gäller. Jag ska bara försöka att inte vara så hård mot mig själv utan ta det lugnt i början, jag behöver ju inte börja med att kuta i en halvtimme efter ett långt uppehåll.

Inga kommentarer: