torsdag 8 december 2011

Lade just en snuskigt dyr...

beställning från po.p. men det var ju 20% på ett helt köp och fraktfritt och jag fick ju drygt 600:- i rabatt. Sedan är det ju så att plaggen håller ju måånga tvättar och hos oss tvättas det i princip varje dag. jag vet inte om jag har ovanligt söliga barn, men det är ju alltid ngn. fläck på ngt. plagg.

Nu blev det i alla fall:
2 par trosor till E, hon gillar att de är lite bredare bak så de inte åker in mellan skinkorna=).
En röd/vit randig baströja + matchande röd/vita strumpbyxor till henne.
Jeanskjolen som ser så bekväm ut med resår i midjan, hon är så spinkig så hon tappar sin andra fina jeanskjol. Fatta vad fint det blir med rödrandigt från topp till tå och en jeanskjol till.=)

W fick en marin/vit randig baströja och sedan kunde jag inte låta bli:



den här till E



matchande fast i blått till W



och varsin sådan här till E & W. de kommer att bli så fina=). Synd bara att A vuxit ifrån POP´s storlekar nu. Nu i helgen måste jag ta tag i saken och lägga ut alla fina urvuxna pop-plagg jag har på Tradera. Flera set och en hel del tröjor och byxor. Skalplaggen & regnkläderna håller jag på till i februari. När jag säljer dem brukar jag nästan tjäna ihop till en helt ny uppsättning i större storlek. Jag tipsar alla som har lite dyrare urvuxna barnkläder att sälja dem på Tradera...

Inga kommentarer: