fredag 9 december 2011

Sitter just nu...

med ett voltaren värmeplåster på nacken och det hjälper ju en del. De håller ju värmen otroligt bra faktiskt, raring hade köpt ett storpack som han levererade på väg från Rönnskär till jobbet. Tack honey! har även fått nys om en synskadad kvinna här i skelleftehamn som tydligen är otrolig på att massera. Ringde henne men hon var på väg bort, hon lovade mig däremot att hon skulle ta emot mig på söndagkväll om jag ville. Jag tror inte att det är ngt. allvarligare än en låsning alt.muskelknuta som behöver lösas upp i kombination med en inflammation, så jag ringer nog henne på söndag. tills dess blir det värmeplåster, ipren och lagom med fysisk aktivitet.

Jag har rensat i w´s garderob, fotat en massa plagg , tömt och laddat kameran inför julen och försöker nu lägga upp auktioner på tradera men det går ruskigt segt. Under tiden som bilderna laddas upp på Traderas sida sitter jag och tittar på en massa inspirationsbilder på olika bloggar. Jag har hittat en massa fint jag vill ha och klurat ut lite fix och trix vi (läs; Leif) skulle kunna göra här hemma. Nu vet jag hur vi ska göra med jättetavlan jag köpte på IKEA i alla fall....

Inga kommentarer: