onsdag 4 januari 2012

Countrybymail.se - Taklampa, industristil, S



lampan kommer från countrybymail och har också en fin avslutning mot taket, vad nu det kallas?!?

Två sådana här får det bli. L är inte lika förtjust som jag är men jag har lovat honom att han får spraymåla dem vita om han lider för mycket... jag har surfat runt som en tok men dessa är finast, jag återkom till dem gång på gång. Taklampor för 2000:- styck (el. mer) har jag ratat direkt, till dem finns inga pengar och så speciellt mycket snyggare är de inte heller. Jag känner att jag smyger in mer och mer av det charmigt lantliga här hemma och jag tror att han kommer att gilla helheten. Han vet inte om det än bara =). Han brukar ju backa och sedan tycka att det är snyggt. Nu liknar det mer och mer ett hem med mycket vitt/en del svart/lite industri/lantligt and I like it! Imorgon kommer väggskåpen och när de är på plats kommer lite bilder så ni får se. Jag längtar tills jag får börja packa in grejer där i..

1 kommentar:

Uttaget Belysning sa...

Snygg lampa!

Det låter nästan som att det är min sambo som har skrivit det här inlägget, då hon också smyger in mer och mer av den lantliga stilen i vårt hem - och jag gillar det, bara att jag inte vet det än! ;)

God fortsättning, och varmt välkommen att höra av dig till oss om du bara vill bolla tankar kring belysning - vi älskar att prata lampor!

MVH,
Magnus, Uttaget Belysning