söndag 15 januari 2012

länge sedan...

jag har en del bilder på mobilen som jag tänkt visa men det strular mest hela tiden =( och idag orkar jag inte skriva ngt. långt inlägg heller. Lade mig vid 03.30 efter en kväll med massa skratt ha ha. Sov till 09.30 sedan var det kört - typiskt mig. Jag har ändå mått helt ok efter gårdagens festande lite trött bara och sjukt snussugen men det är inget som inte går över.När dosan blev tom vid 23-tiden igår så slutade jag med skiten och jag hoppas att jag aldrig börjar om.Var ute och sprang en liten runda tidigare och det kändes som det skulle nu när jag inte tar en snus så fort benen stannat av =). Det ska bli spännande att se om jag känner resultat snabbare utan snus om jag bara får till regelbundenheten i träningen. Imorgon blir det yoga igen också - äntligen!

Inga kommentarer: