söndag 8 januari 2012

Tack vare...

Tradera så har jag snart 8 stycken helt nya swedish grace mattallrikar i "min" färg. Priset blev ganska precis hälften av vad de skulle kostat i butik. Samma säljare har 8st till ute till salu men vi får se om jag har råd att köpa fler just nu =).

jag är nämligen på jakt efter en sådan här...



detta är IKEAs variant...

och just det ja, L har börjat slita bort fondtapeten så nu ska jag få en ny tapet om jag vill. Jag har hittat en vit med medaljonger i vitt lite glansiga. Ni förstås säkert hur jag menar.Jag hade tänkt visa lite bilder men nu tror jag att ni får vänta så ska jag försöka få ordning på bloggen någon kväll så jag kan sortera upp inläggen i olika kategorier. Det gillar jag i andra bloggar och det skulle vara roligt för mig själv att kunna navigera runt och titta hur det sett ut och vad jag skulle kunna ändra och så...Är man inredningsnörd så är man...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du! L kan säkert snickra ihop en till dig! Min fina kompis E gjorde ju det till mig! Med pärlspont och allt :)