onsdag 1 februari 2012

som ni kanske minns...

så beställde jag för ett tag sedan hissgardiner till både kök och matrum. Det blev ingen hit. Dels behöver jag komplettera med längder i stora köksfönstret för att det inte ska se dumt ut och dels hade jag inga som passade med de hissgardinder jag beställde först. Nu kör vi på vita knyt-hissgardiner i lilla fönstret och vita knyt-hissgardinder + vita längder i stora köksfönstret. I matrummet får det räcka med bara vita linnelängder. Jag tror det blir finfint i kombination med vita krukor och vita pelargoner =). Bilder kommer så småningom...
Bäddsetet är till Ebba som skön kontrast till de mer färgglada sorterna hon har. I övrigt så händer det grejer i familjen just nu. Stora saker som upptar mina tankar till viss del, men det blir bra, så småningom det är jag övertygad om även om det känns konstigt och trist just nu. Mina tankar är främst hos barnen och fina fina M - och nej, ingen är allvarligt sjuk eller döende, jag vill bara inte peka ut ngn. på ngt. sätt.

Inga kommentarer: