måndag 9 april 2012

Jaha, imorgon är det dags för L att jobba igen. Jag har turen att få vara hemma och mysa med barnen resten av lovet. Snart har ju halva april gått, otroligt vad tiden rusar på även om det ibland känns som att dagarna sniglar sig fram. På onsdag ska jag, E & W åka buss till Ursviken och hälsa på en barndomskompis som jag inte träffat på evigheter (mer än som hastigast). Jag ser fram emot det och hoppas nu bara att vi är friska och fräscha för hon har nämligen förutom 4 större barn också en liten bebis. Så ljuvligt =). Jag hinner ju inte ta mig till stan och införskaffa ngn bedårande outfit så jag begav mig faktiskt till den lokala livsmedelsbutiken och botaniserade bland bebisprylarna. Hrm, alla blöjpaket i den storlek som rimligtvis borde passa bäst var totalt slut (om man vill ha Pampers el. Libero - Icas egna fanns men jag har inga goda erfarenheter av dessa),jag tänkte bara shit vad sur jag skulle bli om jag hade en bebis och blöjkris. Plockade ihop lite smått och gott i alla fall typ. badolja, tvättlappar och sådant. Sådana saker går ju åt och kommer till användning. Vad vi ska hitta på imorgon vet jag inte. Slappa tror jag, leka ute, tvätta, hänga tvätt ute, kanske baka ngt. att ta med på onsdag - vi får se.

Inga kommentarer: