tisdag 3 april 2012

Lite nytt...

Källa: Bilder från Lindex Shop online... Allt är som ni säkert räknat ut till W. Köpte även en hög med boxerkallingar till honom och ett 3-pack strumpor. De mjuka "jeansshortsen" slog jag på stort och köpte 2 par av direkt. Han har nämligen inga shorts alls i förrådet så jag får leta fler par till honom. Även Ebba har det lite skralt på den fronten tror jag. Kanske jag slår till på några MeandI knickers när jag ska på party snart, vi får se... Det blir allt svårare att handla till de stora. De är ju så stora så det får inte vara för barnsligt det förstår jag, men ibland tenderar framför allt tjejkläder att bli lite väl "vuxna" i modellen. Det ska ju vara praktiskt också och gå leka i. Nåväl, det är ju inte sommar ännu och det fylls ju på med nyheter så det ska nog lösa sig ändå...

Inga kommentarer: