onsdag 13 juni 2012

Otroligt...

men jag har faktiskt inte handlat ett enda plagg på Polarn o pyrets rea den här gången. Det var faktiskt inget som lockade mig så pass att det var värt frakten =). Jag sparar mina pengar och shoppar på Pop i Birsta istället, de brukar vara snabba med att få in nyheter och det är ju kul. Det känns som att det som är mest välbehövligt just nu är mjukisar till W i storlek 104, strumpor behöver alla barnen alltid av ngn anledning och Albin skulle behöva någon fler tröja. Plus de sedvanliga höstinköpen (vantar, mössor osv.) men de känns inte så roliga att tänka på nu.

Vabbar ju med lilleman och han har betydligt mindre feber idag men obefintlig matlust och det funkar ju inte så vi vabbar vidare imorgon och hoppas på att vara krya på fredag. Vi gick i alla fall ut en stund på eftermiddagen. L torkade om fönstren efter mitt misslyckade försök och de blev betydligt bättre. Inte perfekta men de duger enligt min åsikt - det suger bara lite att han är bättre än mig på det.

Två vändor till tippen blev det också. Fortfarande är det mycket skrot kvar men nu blir det nog att åka ett lass varje måndag och onsdag tills vi är nöjda, garaget är ett irritationsmoment just nu. Nu ska jag slösurfa en stund innan jag självdör framför ngt TV-program. Jag har gått en promenad i kvällssolen vilket var sjukt skönt, men det känns lite i fogarna. Eller så inbillar jag mig, man kan väl för faen inte ha foglossningskänningar redan ?!? Foglossning förresten vilket j-vla ord, det låter som att man vore ett skepp eller något. Idag har jag i alla fall gjort 25% av graviditeten enligt min gravidapp, "bara" 75% kvar då =) ....

Inga kommentarer: