söndag 16 september 2012

FIKA-KOMA!!!

Min fina fina make fyller år idag och det har vi firat i dagarna 2. Idag värmde solen så sköönt så vi satt ute på altanen i lä och fikade. Det gäller att ta vara på solen, det kanske inte blir så många fler sådana här dagar i år. Tyvärr har jag börjat känna av en hel del sammandragningar nu, de är inte smärtsamma men sitter i ganska länge. Det känns skönt med tillväxtul och läkarkoll på tisdag. Liite bökigt att ta sig till lasarettet bara men jag får väl försöka boka en bättre tid nästa gång, det är ju inte så långt att gå från busstorget.

Jag har massor med roliga rabattkuponger också så det blir en liten runda på stan efteråt, bl.a en bonuscheck på HM, 30% på Lindex och - en gratis body  + tre 25% kuponger på Kappahl. Jag formligen älskar deras Newbiekollektion och jag tänker som så att efter detta UL ska det väl vara nästintill 100% säkert vilka kön bebbarna har.

Några av plaggen jag spanat in på kappahl...





 
 
Bilder lånade från kappahl


vad det sedan blir i slutänden får ni se på tisdag...

Inga kommentarer: