måndag 24 september 2012

Så här kul ser det ut

inne i lilla badrummet just nu. Fick beskedet att de blivit försenade igår också. Bajs =( . Jag som är sååå less på att gå upp och ner för trappen när jag behöver på toaletten, vilket dessutom är allt oftare numera. Jag känner mig ungefär som en elefant när jag flåsar mig upp och ner. Nåväl det är ju roligt att de har mycket jobb, inte för det, mest jag som ville gnälla lite. Allt står här hemma och väntar i alla fall, och det går ju säkert fort när de väl sätter i gång. Förhoppningen är i alla fall att de ska hinna med tätskiktet och primern i veckan. L får väl måla takpanel så länge och iofs så skulle vi ju kunna sätta upp taket och belysningen så underlättar det ju för plattsättaren med tanke på att det är mörkt och mulet jämt numera. Inget ont som inte för ngt. gott med sig...

Hittade en jättefin handdukshängare på IKEAs hemsida igår förresten


frågan är bara vilken färg man ska ha. Vi har ju inte riktigt bestämt badrumsmöbler heller, men vitt kanske vinner i längden. Väggarna blir ju vita, förutom en rand upp efter duschen. Jag tänker mig att man kan ha tandborstmuggen på hyllan ovanför handduksknopparna, då är den inte i vägen på handfatet och lite snygga ljuslyktor i fönsternischen. Ngn hängare för badhanddukar behövs inte då vi ju ska ha en handdukstork istället. Det är mkt små saker att tänka på också. Kul men svårt..och som sagt vilken färg ska jag ta på ljuslyktor och handdukar - turkost el. grönt?!?

Inga kommentarer: