lördag 1 september 2012

September...

Myysigt! Ser framemot vackra höstfärger på träden, klar och frisk höstluft, tända ljus och massa myyys. Jag var så duktig igår och drog fram en skarvsladd bakom bokhyllorna så att vi kan ha den svarta svamplampan på skåpet i hallen. Hallen brukar annars vara becksvart eller upplyst av några värmeljus. Det blev kanonbra - kan kanske bjuda på en bild ikväll om jag kommer ihåg att ta en. Nu är det ju ljust så då ger det inget.

A fick ju en ny skitsnygg jacka förra helgen och så har han ett par svarta täckisar som fortfarande passar och ser som nya ut.

W har en blå KAXS overall och så har jag bestämt att han ska få en till. OM det skulle ske en kissolycka till exempel, vilket typ aldrig händer men då är det ju inte så många lager kläder att ta av ännu om det blir dags att gå på toa heller =).

E behöver både täckisar och jacka. Jag hade till slut bestämt mig igår kväll, lagt plaggen i varukorgen, men när jag skulle gå till kassan hängde sig sidan =/. Nåväl, jag gör ett nytt försök ikväll. Gubben jobbar ju 12timmars natt både inatt och imorgon natt så jag har inte så mycket annat för mig än att glo på datorn... På återseende ikväll.

Inga kommentarer: