torsdag 11 oktober 2012

Från 33 till 34 då =)

fast det känns väl inte vidare märkvärdigt blir kanske värre när man börjar komma närmare och närmare 40 =). Eller i och för sig så blir man väl inte äldre än vad man gör sig och jag känner mig inte speciellt gammal - förutom att jag är ofärdig. Fast det beror väl snarare på graviditeten och inte åldern. Idag har jag sjukt ont i bäckenet och vaggar som en anka, hoppas det släppt lite till imorgon.

Födelsedagen har firats med en massa ätande och lite lagom uppvaktning, fyller man år mitt i veckan får man räkna med att alla inte kan komma. Lite besök idag, lite på lördag, paket på tisdag och en uppvaktning till däremellan. Fast det gör ju inte mig ngt. Bästa L hade fixat smörgåstårta och massor av mina favoritgodsaker. Duschblandare + väggfäste har han också beställt från MORA för att jag ska slippa klättra i badkaret - det är kärlek det =). Synd att det inte kommer förrän mot slutet av nästa vecka men det tar sig. Själv funderar jag på att slänga in mina födelsedagspengar på en takdusch m. handmunstycke fast det är återigen en massa val. Fyrkantig eller rund..


fast det blir ingen av dessa ville mest visa hur de kan se ut. Jag tror den övre kostar 11000 kr hehe...Nåväl får klura lite imorgon...

Jag har plockat fram varmare kläder till W också. När jag lämnade honom imorse noterade jag att det hängde både overaller och fleeceset på var och varannan hylla. Fick lite dåligt samvete (det är nog illa för samvetet som mamma, ännu värre är det dåliga samvetet man som förskollärare får om man skulle missa ngt.) men han hade i alla fall fodrade gummistövlar lillpajken. Nu har jag packat fleeceset + halskrage i hans ryggsäck och märkt en overall som ska få ta plats i hallen imorgon. Då får det vara hur kallt det vill på förmiddagen.

Inga kommentarer: