tisdag 6 november 2012

Alltså seriöst...

 
 Bugaboo Donkey Twin - med två liggdelar, barnen mot sig =)
mono läge, här en sittdel och förvaringskorg på sidan. Självklart kan man ha två sittdelar med två suffletter också samt att det finns adaptrar att köpa till chassit så man kan klicka fast akta gracos babyskydd och div. matchande åkpåsar, sittdynor m.m. Gah - den är så fiin..Ingen som beställt barnvagn på nätet från utlandet? Det finns ju t.ex. en stor barnvagnssite i Storbritannien som har denna vagn - typ 6000 kr billigare - fast jag törs ju inte beställa därifrån utan att veta med säkerhet att det funkar smidigt och tryggt.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Hej!

Jag brukar vara in här och läsa, bor själv i Skeå-regionen :-)

Vi beställde en vagn från http://www.pramworld.co.uk/ i våras och det gick hur bra som helst! Jag fick maila in min order, vi fixade betalningen via mail och sen kom den hem inom en vecka. Så jag kan verkligen rekommendera den sidan :-)

/Angelica

Johanna sa...

Angelica: OK, det låter ju bra =)