tisdag 27 november 2012

Jobbigt

att allt är jobbigt - typ! Jag vet inte hur länge jag höll på med att renbädda i vår säng imorse, blev totalt slutkörd ju. Nu har jag i alla fall hämtat andan.  Jag har precis bokat klipptid på torsdag, jag kan inte dra på det längre, det spretar åt alla håll nederst i topparna och när jag loggade in på tidsbokningen såg jag att jag inte har klippt mig sedan den 29 maj - shit, prick ett halvår sedan på torsdag alltså. Jag tog en hyfsat tidig tid för då hinner jag hem och vila ett tag efteråt. Känner mig som en gammkärring som ska vila hit och vila dit hi hi. Ska nog köpa hem en hårfärg också och färga barret ngn dag för som sagt så lär det väl dröja både tills nästa klippning och tills nästa färgning. Det kommer i alla fall att kännas fantastiskt när det väl är gjort.

Inga kommentarer: