lördag 10 november 2012

Velat lite..

 

 
över om det är för naket eller inte men äh vad då det är det ju inte, jag har ju byxor på mig =). Man ser ju inga bröstvårtor precis, då är man ju naknare när man hänger fram brösten för att amma. Speciellt vid dubbelamning tänker jag. Amning är ju det självklaraste i världen, jag menar man ger ju sitt/sina barn mat och jag stör mig inte på var eller hur andra ger sina barn bröstet el. flaskan för den delen. Jag kan bara bli generad över mig själv - fast så pryd är jag ju ändå inte - tydligen. Nåväl, här är i alla fall några av bilderna, det finns fler, men ffa den med tyget tycker jag var tjusig och funderar på att göra ngt mer med än att framkalla den. Man kan väl säga som så i alla fall att de här bebisarna har snyggaste magbilderna som minne =)
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Hillesnille sa...

Superfina bilder på fantastisk mage! Spännande med tvillingar, våra enäggskillar har hunnit bli 15 månader (idag!) och tiden går sååå fort!

Johanna sa...

Åh tack =). Ska genast kika in i din blogg och läsa på lite om tillvaron m. twins =)