onsdag 12 december 2012

Diverse...

i morse när vi vaknade hade det ju snöat som vanligt och vägen var oplogad. Nåväl, vi klädde oss och begav oss med god marginal med tanke på föret. Wille brukar få åka i sin sittvagn men det kändes tungt att knuffa den hela vägen så jag frågade honom hur vi skulle ta oss till förskola. Men mamma jag kan gå, sa han. Sedan knatade han utan ett pip på sina små korta ben heeela vägen till fsk. Duktiga unge =). Hemma hann jag inte mycket mer än duscha och äta frukost innan det var dags att ta sig mot stan så jag har en diger lista för imorgon istället. Jag ska börja lite smått på den redan nu.

*Linda in A & M´s julklapp
*Kolla receptet på svanbergasillen + skriva handlingslista
*Skriva in grabbarnas tillväxt i deras "Äntligen jag" böcker
*Sätta ihop en ordbanner till v-rum och 2 med var och en av grabbarnas namn =) Kanske ev. att det kommer en bild senare ..
*Byta till nyaste skol- & fskfoto i ramarna
*Skriva julkort

Imorgon har jag och L dessutom tänkt åka på Solbacken och handla ALLT som kan handlas i förväg inför julen. Wish us luck =)

De här fina böckerna har tvillingarna fått som sina minnesböcker.




Inga kommentarer: