måndag 3 december 2012

Till Wille




har jag fyndat följande plagg. Lekmer hade tag 3 betala för 2 på massor av mössor & vantar. Balaclavan är perfekt under hjälmen på föris när det är halkigt och regnstället köpte jag för att spännet på de galonisar han hade tidigare hade lossnat. Det gick inte att laga och dessutom var de en storlek mindre än ytterkläderna så det var väl inte så konstigt att han fick böka och slita för att få på sig dem. Nu har ju vintern kommit men det gör ju inget att det hänger ett nytt fräscht regnset i passande storlek i hans garderob tills det blir vår igen =). Bäst i test dessutom. Även där hade jag en kod som gav fri frakt + 100:- i rabatt.

 Sjukt nöjd med dagens kap ska jag nu ta in posten, hoppa in i duschen och sedan vila en stund innan W ska hämtas. Både Leif & Ebba är hemma och är febriga, trötta och allmänt hängiga =( . Jag hoppas jag håller mig på benen så jag kan gå till BM imorgon, synd bara att L kanske inte kan följa nu då vi äntligen har en tid som passar oss båda. Men om han är alltför risig så känns det lite hänsynslöst mot BM - men skjutsa mig får han allt göra.

Inga kommentarer: