måndag 3 december 2012

Ibland har man flyt...





idag kunde man shoppa Littlefant kollektionen på Lindex Online. Jag har tittat på den på stan men det var lite fel storlekar kvar där. Den finns bara i minsta storlekarna (56-86) och är framtagen i samarbete med författaren Camilla Lundsten. Hon skriver och illustrera antar jag - böcker för de minsta och jag grämer mig våldsamt över att jag sålde de böcker Wille hade, men det är ju såå typiskt mig - jag skulle ju inte ha fler barn =).

Jag köpte ovanstående plagg till bebbarna - 2 av varje. Det ska komma fler plagg bl.a en "stadsbody" i samma mönster som byxorna och med vit bakgrund. Men då jag faktiskt shoppade i storlek 74 (ja, det är sant) så är de ju i en ålder då de faktiskt äter ett och annat mål mat och vitt är ju aningens opraktiskt så jag tänker shoppa matchande enfärgade bodys till mina små, t.ex. en orange och grön kanske, att ha till de vita/mönstrade byxorna. fanns dock inga enfärgade på Lindex så jag får nog besöka HM, de brukar ju ha olika färger för typ en 50-60 spänn, helt otroligt. För den som har en flicka finns det ursöta klänningar, en kofta och rosa mössa bl.a. sedan hade jag ju så flyt att min 30% kupong funkade idag också så jag tjänade typ. 300:- inkl. fri frakt  =)

Inga kommentarer: