söndag 30 december 2012

Under 10

dagar kvar. Snart snart snart borde de vara här. Nu är det ju så nära så det vore lika bra om de stannade i magen till i januari, men det är ju de som bestämmer. Vi har rena blian ute så jag hinner bara med en blixtuppdatering sedan ska jag trycka in min kroppshydda i lite kläder och gå ut och se på när de övriga bygger en koja. Imorgon är det ju nyårs. Det blir en enkel sådan, med god mat och en och annan raket. Barnen får vara uppe lite längre och så kanske vi ser ngn familjefilm eller spelar något spel ELLER så föder vi barn - vi får se. Jag har varit så lat så jag har köpt engångsprylar till middagen med nyårstema, guld engångstallrikar, plastglas med hög fot och matchande servetter. Bara för att jag inte ids springa ner för trappen och bära finglasen. De borde få flytta upp hit men det har inte blivit av. Ingen risk för glasskross heller iofs för de är nästan avancerade för Wille. Granen har vi stuvat bort också, för att få plats med babysittrarna. Väskorna är packade. Nu är vi redo ända upp till tänderna bara väntan som återstår.

Inga kommentarer: