måndag 14 januari 2013

Så jag fixade det...

Leif har jobbat idag och jag har lyckats få iväg skolbarnen och få mig och W att hålla ihop över dagen. Max & Milo har förstås haft sin längsta vakenperiod någonsin vilket gjorde W lite frustrerad men det gick vägen OCH vi fick i oss lunch. Min mamma var snäll och kom över med både urfina pyjamasar och söta små strumpor till tvillingarna (i stl.62/68 - känns galet att de förmodligen kan ha dem om typ. 3-4 månader, de såg enorma ut =) och för att underhålla W medan BVC-tanten var här.

 Jag är så glad att vi bytt sköterska, vi fick av olika anledningar aldrig ngt. riktigt förtroende för hon vi hade med W. Hon vi har nu känns både seriösare och mer kunnig och därmed känns det också värt att ställa frågor till henne, för trots att detta är barn nummer 4 & 5 så både glömmer man saker samt att det framkommer nya rön osv. Jag ser i alla fall framemot fredagens vägning & mätning, det är ju alltid kul att se hur de växer =).

Imorgon ska w på förskolan för första gången på flera veckor - det känns fantastiskt för han har typ klättrat på väggarna i slutet. Farfar ska lämna, jag ska sooova med skruttarna och sedan ska jag hämta - undrar hur lång tid jag behöver på mig för att få oss klara  ha ha, skulle vilja hinna gå en liiiten extra sväng också.

Inga kommentarer: