fredag 15 februari 2013

Fredag...

Det är lyxigt att ha maken hemma så här på en vardag. Vi har varit till polisen och hämtat min nya legitimation. Sedan tog vi en snabbrepa på solbacken. L var in på jula och jag köpte faktiskt jackor till grabbarna.  Jag kan fota dem sedan och gjorde lite småfynd till mig själv. Jag köpte ett vitt och ett svart långt linne, ett par tights och en snygg oversized top i typ khakigrönt med en guldig döskalle på rea. Hittade också en svart skjorttunika som är lite längre baktill och med trekvartsärmar också som jag inte kunde låta bli. Provade i turbofart och allt passade och Milo och Max sov fortfarande i bilen när jag var klar ha ha. Man blir effektiv som tvillingmamma. Äter snabbt och enkelt t.ex. Tur det finns fil och flingor när man är ensam hemma med tvillingarna ;-). Ikväll blir det att glo på Tv och skissa lite på hur vi kan göra om där vi har krokar för ytterkläder. Det är inte optimalt just nu men jag tror jag har en idé.  :-D

Inga kommentarer: