onsdag 20 februari 2013

Hm

Nu har jag akut vårlängtan. När solen och värmen kommer brukar sjukdomarna avta  för att sedan försvinna tills sommaren är över.  Wille hade ett otäckt kruppanfall på lördag natt. Som tur var gav det med sig efter att han suttit upp en stund så vi slapp akuten. Han har varit snorig, lite hostig men ändå rätt pigg så idag är han på föris. Själv fick jag halsontet från hell på söndagkväll. Jag har knaprat värktabletter och ätit mucoangin för att hålla det i schack och idag känner jag att det kanske är på väg att vända. Som pricken över i-et la diskmaskinen av så jag fick handdiska halva söndagskvällen.  L har fått hjälp så den kan funka när vi provkör några muggar ikväll. Funkar den inte så är det bara att kasta den och köpa en ny. Skitkul så här när vi nyss köpt en kyl, bilen ska in på rep., vi ska ha dop, Ebba fyller år och svärmor fyller 60 :-(

Inga kommentarer: