söndag 24 mars 2013

KALAS!

Nu fyller ju Ebba egentligen inte år förrän på tisdag men vi har haft kalas för henne nu i helgen. Nästa helg är det ju påsk. Igår var Leifs föräldrar med respektive & hans syster med kärlek hos oss och idag kommer mina föräldrar + Ebbas morbröder. Man skulle kunna tro att hon fyller 40 med tanke på uppvaktningen fast det är väl för att hon fyller tvåsiffrigt. Hon har bl.a fått pengar, kläder, 2 monster high dockor, ett monster high sminkbord till dockorna & en surfplatta. Hennes dator har ju bara krånglat så vi gick ihop några stycken och köpte surfplattan. Gissa om hon blev lycklig.

Pengarna ska användas till shopping på stan helst med mig (mallig) och under shoppingrundan vill hon gå och fika. Hon börjar bli stor min lilla gumma.

För övrigt så har jag fått info om att vagnen levereras hem till dörren imorgon innan kl. 16. Dessutom kommer en potentiell köpare och tittar på den "gamla" vagnen.

Sitter och letar inspiration på nätet. Vi har tänkt föreviga Milo och Max hos en fotograf och nu funderar jag på vad de ska ha för kläder med sig. Egentligen skulle jag vilja ta ett familjefoto på oss alla sju också men jag tror vi väntar tills Milo och Max blivit lite större ändå. Så de kan sitta och stå osv.

Wille ska på sitt första kalas idag utan mamma och pappa så jag ska nog hiva in honom i duschen nu. De blir bjudna på lunch så han kan ju byta om i tid. Skjorta och slips ska han ha =).

Inga kommentarer: