tisdag 5 mars 2013

New wheels...

är på ingående till Milo & Max. Den jag har nu är både fin och lättkörd men den känns lite liten, (det ryms inte två åkpåsar och det är ju fortfarande vinter) med tanke på att de ska ha den upp till 3årsålder ungefär. Jag har suktat något fruktansvärt efter en Bugaboo Donkey - en oerhört smart och snygg vagn. Jag la den i varukorgen men kunde inte förmå mig att trycka på köp knappen. I tvillingutförande är den galet dyr =(.

Så då var det bara att tänka om, läsa betyg och på div. forum och till slut föll valet på en Teutonia Team Cosmo. Den har bara fördelar; lättare, större sitt- & bäddyta, lätt att få tag på reservdelar, snygg...köpte till en fotsack & ett myggnät och det viktigaste av allt, man kan ha barnen mot sig alt. vända från sig. Regnskyddet hoppas jag passar. Ca. 2 veckors leveranstid är det.


det finns en del smarta tillbehör och eftersom jag inte ruinerade mig på själva vagnen så tänkte jag köpa till en "sommaråkpåse". Du kan först ha den som åkpåse när vinteråkpåsen blir för varm, sedan kan du ta av locket på den och ha botten som sittdyna. Plus att du kan fästa själva överdelen i sittbygeln så det blir lätt att lyfta i och ur barn. Smart. Frågan är hur tråkig man är om man tar svart även på dem, det finns inte så stort urval iofs.









Inga kommentarer: