onsdag 24 april 2013

Äntligen

en dag med vackert väder efter några grå och blåsiga dagar. Nästa tupplur lägger jag nog de små i vagnen och går ut och klipper bort lite visset i rabatten OM de nu är hyfsat synkade vill säga =)man vet aldrig så noga.

På fredag ska jag och Ebba till frissan. Jag har inte klippt mig sedan i november tror jag och Ebbas långa hår är ordentligt slitet i topparna. För hennes del blir det första frisörbesöket, jag har klippt hennes toppar hemma i alla år men det blir aldrig riktigt bra =).

På lördag åker jag, hastigt påkommet, till IKEA med en buss från busstorget. jag blir borta ända till kl. 20 ungefär. Jag har ju längtat efter lite egentid, nu blir det nästan för mycket. Jag har lite ångest fast jag vet att Leif är en rutinerad fembarnspappa och fixar det lätt även om han kanske inte gör på mitt sätt. Jag ska försöka njuta för det lär ju dröja lääänge tills nästa gång. Piff till altanen i form av solcellsbelysning, ev. lite krukor och div. annat smått och gott står på shoppinglistan.

Inga kommentarer: