fredag 10 maj 2013

Fredag...

återigen en dag med en massa regn bara. L fick äran att åka och fylla på lagren och lite till. Nästa vecka är ju hans jourvecka så då gäller det att tänka till lite extra så att det räcker med att fylla på mjölk, fil och frukt från vårt ICA. Jag bäddade rent med lite hjälp från Max, eller han skrattade varje gång en kudde svischade förbi. Han är verkligen en osannolikt glad och lättroad bebis.



L ska snart ut på det första av 3 nattskift, sedan är han ledig i 5 dagar =). Jag ska krypa ner i den renbäddade sängen och läsa Mari Ljungstedts nya bok " Du går inte ensam" som han köpte till mig idag. Han köpte också de fina MAM nappflaskorna som jag spanat efter och inte hittat vare sig på nätet, apoteket eller ngn annan stans, men på Willys fanns de - till kanonpris dessutom.

Jag tycker de är så fina.

Inga kommentarer: